All posts by izalin

013-6293766

La’soul Diamond Hydration Sleeping Mask

sleeping-mask-producta

?DIAMOND HYDRATION SLEEPING MASK?

Melindungi kulit sepanjang malam.

? Fungsi Utama Sleeping Mask ?

1. Memutihkan, Mengurangkan Bintik Hitam

•Vitamin B3 – Memutihkan kulit, efektif dalam mencegah pembentukan melanin yg menyebabkan jeragat.
•Minyak Pati Lavender – Mengurangkan parut

2. Melembabkan

•Asid Hidraulik – Membekalkan, mengekalkan dan mengunci kelembapan kepada kulit. Meningkatkan kelembapan kepada kulit secara menyeluruh.

3. Mengurangkan Pembentukan Garis Halus

•Beta Glucan – Memperbaiki kulit yg rosak, membekalkan nutrient dan kelembapan yang mencukupi kepada kulit serta mengurangkan pembentukan kedutan.

4. Memberi khasiat & Nutrien

•Asid Amino – Memberi khasiat dan menghaluskan kulit. Meningkatkan kelembapan kulit secara menyeluruh dan mengecilkan liang pori-pori.

? Cara Penggunaan Sleeping Mask ?

Untuk remaja, memadai 2-3 kali seminggu.
Jika kulit anda mempunyai masalah seperti jeragat ( pigmentasi), kulit kering, kulit berparut, disarankan untuk menggunakan Sleeping Mask setiap malam.

Tips – Untuk mereka yang kerap berada di luar rumah, produk ini sesuai digunakan pada sebelah malam. Sleeping mask dapat mengurangkan tekanan pada kulit yang letih dengan melembabkan kulit dan memperbaiki struktur kulit.

? Harga 1 botol (65g) ?

Non member RM158
Member RM116

Untuk info lanjut boleh PM atau sms/whatsapp 013-6293766

BLESS TEATOX

teatox7

 

” DETOX DENGAN BLESS TEATOX ”
BLESS TeaTox adalah jawapan yang paling tepat untuk pembersihan sisa toksin yang tertinggal di dinding usus kita. Gabungan bahan semulajadi yang memang diadun khas untuk tujuan detoks. Ia membantu untuk menyahtoksin dan mengeluarkan sisa toksin dari usus kita.

Gabungan bahan semulajadi yang diadun khas untuk tujuan detoksifikasi.

Menyahtoksinkan dan menegeluarkan sisa dari usus kita.


Detoksifikasi sangat penting untuk:
~ membersihkan usus
~membuang toksin di dalam badan
~ melancarkan proses pencernaan
~ membantu buah pinggang untuk menapis darah
~ meningkatkan keberkesanan fungsi hati dan hempedu
~ membuang bahan buangan dari pundi kencing


1 JAR UNTUK 10-15 HARI RM120 

PROMOSI JIMAT !!!
>> 2 JAR UNTUK 1 BULAN RM180<<

LAGI JIMAT !!!
>> 4 JAR UNTUK 2 BULAN RM320 <<

PERCUMA !!! PERCUMA !!!
>> KOS PENGHANTARAN
>> KEAHLIAN
>> SHAKER
>> STARTER KIT AHLI
>> WEB UNTUK AHLI

SAUNA SUIT

Saunaku Suit

      
Bagaimana untuk Kurangkan Berat Dengan Sut Saunaku :Sut saunaku adalah yang paling sering digunakan oleh ahli gusti atau atlet lain yang telah mencecah berat berlebihan sebelum pertandingan. Di luar negara, semakin banyak orang yang menggunakan sut saunaku sebagai cara yang cepat untuk mengurangkan beberapa kilogram.

Sut Saunaku biasanya diperbuat daripada plastik pvc, nilon, atau sejenis vinil. Mereka bertujuan untuk memerangkap haba dalam ke arah badan, menyebabkan suhu teras meningkat, dan badan berpeluh keluar air yang berlebihan , dengan itu dapat mengurangkan berat badan.

Arahan Penggunaan Sut Sauna :

1. Pastikan anda tidak mempunyai masalah metabolik atau isu-isu kesihatan lain yang boleh menyebabkan badan anda untuk mengekalkan haba yang luar biasa . Jika anda mempunyai apa-apa masalah, anda harus mengelak daripada menggunakan sut saunaku, kerana peningkatan suhu badan teras boleh menyebabkan pengsan atau kecederaan lain.

2. Pakai sut saunaku seperti yang dicadangkan. Anda akan mahu memakainya semasa bekerja, sebaik-baiknya semasa melakukan latihan kardiovaskular, seperti berlari atau berbasikal. Adalah disyorkan untuk senaman pada intensiti yang tinggi selama 15 minit dua kali sehari, atau sekali sehari selama 30 minit. Ini akan membakar dua kali ganda kalori.

3. Amalkan diet yang wajar, dan makan lima atau enam hidangan kecil sehari dan bukannya tiga kali lebih besar. Makan makanan yang lebih kecil akan membantu meningkatkan metabolisme anda, yang akan membantu anda membakar lebih banyak kalori, dan juga akan membantu anda membakar lebih banyak kalori semasa bekerja.

4. Minum air yang banyak. Sut saunaku membakar banyak berat badan, dan anda akan berpeluh lebih banyak daripada biasa, anda perlu mengambil air dalam jumlah yang banyak dan elektrolit yang dipertingkatkan minuman, seperti 100 plus, yang tidak mempunyai kalori.

5. Rehatkan badan lima hingga 10 minit untuk menyejukkan sepenuhnya dahulu sebelum mengeluarkan sut sauna dan mandi. Pastikan badan anda berhenti berpeluh sebelum mandi, dan pastikan anda mendapat suhu badan anda kembali normal sebelum anda membuka sut saunav.

Lihat lebih lagi informasi di SINI.

Cara Pemakaian :

Anda boleh memakai tshirt dan seluar senaman atau tights, kemudian baru sarungkan sut saunaku anda seperti anda memakai baju hujan. Kemudian buatlah aktiviti harian atau sukan yang anda gemari. Lihatlah hasilnya!!

      
TESTIMONI :

Sauna suit…satu usaha untuk turunkan berat badan.. 

Saya dpt info dari adik yang mengatakan kawan dia ni pakai sauna suit, pi joging, peluh melimpah ruah keluar, dlm seminggu (ke…sebulan ek) 8 kg turun berat dia..pergh..teruja aku mendengornyer…biasalah, lepas beranak semua orang nak slim kan, walaupun sebenornya aku tak mengandung pun mmg kena usaha untuk slim, kalau tak dpt mcm zaman anak dara dulu pun, at least taklah byk sgt kilogram yang bertambah.

Semalam k.ka dah try seawal 5 pagi mengayuh beskal depan tv, katanya menitis2 peluh…wahh…best neh….so pagi ni aku pun menyarungkan sauna suit aku….then aku mulakan senaman regangan aku, angkat bakul baju kotor, campak baju dalam washing machine…pastu ambik penyapu ngan scoop sampah…dah sapu satu rumah..angkut baldi ngan mop…bubuh air ngn sabun cuci lantai dalam baldi tu….pastu mop mop pulak….pergh time mop2 tuler…berjejer peluh terkeluar kat ujung tangan ngan kaki sauna suit tu…aku ni mmg kuat berpeluh,pakai baju sauna tu lagilah panas jadiknya, maka peluh pun banyakler….best ni..best…last sekali,alang2 dah lenjun, dengan sauna suit tu gak aku sental dulu bilik air sebelum bukak, basuh ngan air, sidai…..pastu duk sat keringkan peluh….rasa ringan badan….

Lepas mandi aku apply losyen halia + limau nipis Yu*mira. Lagi satu usaha aku…Kalaulah dizinkan Allah,tercapai lah berat badan idaman aku dan dalam masa yang sama, sihat dan segar badan aku ni.

        
VIDEO TESTIMONI SAUNA SUIT

Cara Beutskin Bertindak

 

3 fungsi utama Beutskin Essence

Ramai yang bertanya bagaimana Beutskin boleh membantu kita untuk mendapatkan kulit yang berseri? Beutskin bertindak dalam badan kita melalui peringkat-peringkat di bawah:

beutskin essence duta scya al yahya
beutskin essence duta scya al yahya

1) Membersihkan tubuh dan menyingkirkan toksin

Berdasarkan teori terkini mengenai pembersihan tubuh dan penyingkiran toksin, Beutskin Essence dirumus dengan 100% pati tumbuhan semulajadi, mengandungi bahan-bahan aktif yang mudah diserap ke dalam sistem peredaran darah untuk menghapuskan radikal bebas dan pelbagai jenis bahan-bahan berbahaya dengan menyingkirkan kesemua toksin ini daripada tubuh melalui peluh, najis, dan air kencing.

Selain itu, Beutskin Essence menyelesaikan masalah kekurangan zat berdasarkan kepada keadaan patologi kita. Toksin yang terdapat dalam kulit, limfa, darah dansiatem saraf juga dapat disingkirkan daripada tubuh dengan berkesan agar tubuh bebas sepenuhnya daripada toksin. Sebaik sahaja semua toksin ini disingkirkan, selera makan, kualiti tidur, kesejahteraan emosi dan daya ketahanan seseorang terhadap penyakit juga akan meningkat.

.

2) Memperbaiki dan memulihkan semula fungsi-fungsi tubuh

Selepas proses pembersihan tubuh dan penyingkiran toksin, lebih seratus jenis nutrien aktif yang terkandung dalam Beutskin Essence akan diserap dengan mudah oleh tubuh dan diangkut oleh darah tanpa meninggalkan sebarang sisa bahan buangan. Ia memulihkan tisu-tisu yang rosak, mempercepatkan pertumbuhan semula dan pembaikan tisu-tisu lembut, menyelaraskan fungsi-fungsi fisiologi, mengembalikan dan mengekalkan kecergasan sel, menyelaraskan sistem edokrin, menguatkan fungsi sistem imun tubuh, menyeimbangkan penyebaran hormon dalam tubuh serta merencatkan pembentukan melanindan pempingmenan supaya mencapai pencergasan semula tubuh badan yang menyeluruh.

.

3) Meransang pertumbuhan semula sel-sel kulit yang baru dan sihat

Beutskin Essence mampu memulihkan tisu-tisu dan organ-organ dalam tubuh dengan pantas, mengaktifkan sel-sel tubuh dan muka, meransang semula sintesis kolagen, menyerikan kulit dan mencegah atropi yang teruk akibat penuaan. Ia mengembalikan keanjalan kulit, meransang pembahagian sel-sel tunjang kulit dan sel-sel serat. Pertumbuhan dan metabilisme kulit menjadi lebih pantas dan serentak dengan itu, penghasilan melanin akan menjadi semakin berkurangan supaya kulit kelihatan lebih halus dan berseri.

Selain itu, ia mampu meningkatkan ketahanan kulit dan mengurangkan garis-garis halus dengan berkesan agar kulit lebih sihat dan lebih anjal dalam masa yang singkat. Ia juga mengaktifkan sel-sel imun pada kulit, menguatkan ketahanan kulit dengan cepat dan mengembalikan semula tenaga bagi menggalakkan pertumbuhan kulit baru yang lebih sihat

.

**Keberkesanan produk adalah berlainan antara individu dengan individu yang lain.

 

Cara Pengambilan Aura White Beauty

CARA PENGAMBILAN: 
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

TESTIMONI AURA WHITE BEAUTY

Antara testimoni pengguna Aura white beauty yang berpuas hati dengan keberkesanan produk. Kesan boleh dilihat seawal 14 hari. ( Bergantung kepada individu).

28

3521_573509236000209_502205223_n 11423_434817346594452_1994757193_n

482693_562843887066744_1449097042_n 524945_433551366721050_1636502191_n 542759_562844277066705_1530741735_n

544306_562842057066927_1069050145_n

560092_436013099808210_1605351953_n

599755_574930325858100_1146515828_n

testimoni aura white gluta collagen (2)

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN (3)

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN (4)

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN (5)

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN (6)

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN (7)

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG (2)

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG

TESTIMONI AURA WHITE GLUTA COLLAGEN

AURAWHITE BEAUTY – PURE L-GLUTATHIONE 400 000mg

ILAN5-01

Produk minuman pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah – tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!

 HARGA:
RM150(S) RM155(S/S)

-HARGA TERMASUK KOS POS-
500GM/JAR
(1-2 BULAN PENGAMBILAN)
-untuk tempoh terhad, percuma shaker dan masker –

Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!

RAHSIA KULIT GEBU HANEZ SURAYA

644230_305378732922372_1749552156_n


FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.



KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG

– 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
– memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
– menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
– mengurangi kedutan dan garis2 halus
– mengecilkan pori2 kulit
– menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
– meningkatkan sistem imunisasi badan
– mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
– mengatasi masalah jerawat dan jeragat
– mengurangi sakit radang/sendi
– mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
– sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
– membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
– mengurangi kolesterol
– menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
– meningkatkan kualiti tidur
– sesuai untuk lelaki dan wanita

CARA PENGAMBILAN: 
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

PILIHAN TERBAIK MENGGANTIKAN SUNTIKAN & RAWATAN LASER.Sains Kecantikan Semulajadi.

UNTUK KULIT KENDUR, KUSAM, KULIT TIDAK SEKATA, TIDAK BERMAYA, JERAWAT, 
MALASMA, PIGMENTASI, PARUT, JERAGAT, KULIT GELAP DAN EKZEMA. KEBAIKAN AURA WHITE: 

1) Sesuai untuk lelaki dan perempuan
2) Anda dapai merasai kesan dalam 10 hari
3) Menggunakan gabungan antioksidan terhebat didunia
4) Merawat serta mencegat jerawat
5) Wajah cerah berseri tanpa perlu SUNTIK
6) Mengecilkan liang roma
7) Merawat Enzema dan Prorisis
8) Mencegah kedutan dan kekenduran pada kulit
9) ALTERNATIF kepada SUNTIKAN VITAMIN C dan GLUTATHIONE
10) Menghilangkan Tompok Hitam dan Parut 
11) Kesan Pencerahan Yang Menakjubkan
12) Meningkatkan fungsi setiap sel dan melambatkan proses penuaan
13) Mencegah kerosakan KOLAGEN
14) Meningkatkan daya ketahanan badan 
15) Rambut dan kuku menjadi lebih sihat
16) Melindungi daripada sinaran UA-B
17) Menyembuhkan luka dan mencegah parut
18) Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga
19) Membantu Menyah toksik dan pencemaran didalam tubuh 
dan menghasilkan kulit lebih cerah

JADI APA TUNGGU LAGI … ? AURA WHITE ADALAH PENYELESAIAN KEPADA MASALAH KECANTIKAN ANDA..

Dapat kan segera hari ini….!!!! 

Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tahan brapa lama?
– Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

b). Rasa ia macam mana ye?
– Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

c). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
– Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

d). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
– Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik – ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

e). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
– Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

f). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
– Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

g). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
– Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia..

Makan kerap berat turun ? Macam mana tu???

Makan dengan jumlah yang banyak untuk satu-satu masa juga akan melambatkan pembakaran kalori. Makanan yang lambat dibakar terutamanya karbohidrat dan gula akan ditukarkan kepada lemak dan disimpan didalam tubuh. Makan dengan lebih kecil akan memastikan semua kalori dibakar pada satu-satu masa.

Menurut beberapa kajian makan dengan lebih kerap dan ringan pada satu-satu masa juga membantu merendahkan LDL ( kolestrol jahat ).

Jika anda seorang yang malas bersenam atau tidak cukup masa untuk bersenam. Makan dengan lebih kerap dan ringan mungkin membantu masalah berat badan anda dan masalah kesihatan anda yang lainnya.

Ingat Rahsia untuk berat badan Ideal dan kesihatan yang baik ialah dengan mengawal paras gula didalam darah. Makan dengan lebih kerap dengan jumlah yang lebih kecil akan membakar lemak dengan lebih pantas dan meninggikan metabolisma badan . Gula yang tidak dibakar akan ditukar kepada lemak dan disimpan didalam tubuh.

Thermo Slimming Ampoules

 

Thermo Slimming Ampoules ini banyak digunakan di salon-salon dan pusat pelangsingan terkenal kerana fungsinya untuk memecahkan lemak dengan lebih berkesan berbanding krim. Serum pemecah lemak ini sangat berkesan untuk mereka yang mahukan badan yang langsing dengan cepat.

Fungsi Thermo Slimming Ampoule:
– Membantu memecahkan lemak  berlebihan
– Anti-selulit, menghapuskan ‘orange peel’ akibat  kegemukan
– Menggalakkan dan mempercepatkan proses pembakaran  lemak
– Membentuk tubuh yang cantik kesan dari thermo effect
– Meningkatkan  kesihatan kulit

Cara penggunaan Thermo Slimming Ampoules

1. Dipakai selepas melakukan sauna atau memakai sauna pant/sauna belt/sauna pro slim belt.

2. Tidak digalakkan untuk dipakai sebelum atau semasa bersauna atau memakai alatan sauna yang lain untuk mengelakkan kulit menjadi merah-merah dan terlalu panas.

3. Sapu pada bahagian bermasalah seperti perut, paha, lengan dan buat urutan secara membulat untuk memcahkan lemak pada bahagian tersebut.

4. Boleh juga dipakai sebelum tidur dan sebelum memakai bengkung atau korset.

TIPS PAKAI FELINNA INCHLOSS

 Tips pengunaan LOTION FELINNA INCHLOSS!
1) Jangan picit terlalu banyak lotion. Sapuan yang terlalu banyak aakan menyebabkan kulit merasa amat panas dan pijar.
2) Untuk bahagian perut, picit lotion felinna inchloss sebesar duit 20 sen. Sapukan ke seluruh bahagian perut dan buat sedikit urutan seperti gambarajah di bawah untuk memecahkan lemak.
3.) Untuk bahagian dagu dan pipi pula, sapukan hanya sedikit lotion felinna inchloss sudah memadai. Buat urutan ke atas seperti gambarajah di bawah.

4.) Ibu mengandung juga boleh menggunakan Felina Inchloss. Tetapi JANGAN sapu pada bahagian perut untuk mengelakkan bayi panas. Boleh sapu pada bahagian kaki, paha dan belakang ( sidikit sahaja). Boleh juga disapu pada bahagian bahu untuk melegakan sakit bahu dan lenguh-lenguh.

5.) Penggunaan yang konsisten dan disiplin akan membuahkan hasil yang amat memberangsangkan. Untuk kesan yang lebih cepat, kawal pemakanan dan bersenam adalah satu langkah yang bijak. Penggunaan sauna pant/sauna belt juga boleh membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak.

Yang ni tips dari pengasas felina inchloss sendiri ( copy paste dari page beliau ) :)

Tips kurus laju2 dgn inchloss:
Selepas mandi pakai pakai ke seluruh badan.
Setiap kali lepas makan agak2 30mins mkanan dah masuk perut terus sapu inchloss di perut, ikut lawan jam,sapu agak2 5min sebab nk bg lemak yg uoll makan tu lagi cepat terbakar.
Rajinkan diri berjalan atau plg mudah pergi window shopping.
Banyak minum air masak.
Selepas mandi malam tu sapu lagi seluruh badan, then malam n

k tido sapu kat perut shj supaya masa tidur dia bakar lemak so bangun awal pagi mudah membuang nyeee.
Selamat bg ibu $enyusu, mengandung dan kanak2 ats 6 tahun pon tp jgn lah sapu kt kanak2 nk suruh kurus tp kalau batuk ke, bole guna jd macam vicks letak kt dada atau kt ibu bapa yg lenguh2 badan atau sakit urat. Cubalah! #kalau xkurus fel cadangkan u pergi try penimbang yg bole check body fat,fel yakin yg body fat korang turun cuma berat in kg shj msih belum turun, setiap badan xsama resultnya,jika sesuatu produk mmg berkesan ke ars semua org makanya gulung tikar lah company lain! So jgn mudah berputus asa ya, apa saja produk yg anda cuba pasti ada kelebihan tersendiri,sentiasa positif, mungkin inchloss adalah penyelesaian buat anda yg dh mencuba byk produk! ;) good luck – Felinna

Blog Widget by LinkWithin